Чорно-білий погляд на товари для дому

31 лип. 2020

Різноманітність кольорів на полиці часто ускладнює вибір споживачів. Торгова марка «Добра господарочка» вирішила цю проблему нетрадиційним способом - випустила чорно-білу серію товарів для прибирання «Black & White».

Чорно-білий погляд на товари для будинку

Дослідження вчених свідчать про те, що 85% відсотків споживачів при купівлі товару орієнтуються на колір. При цьому чорний колір викликає асоціації з елегантністю, розкішшю, авторитетністю, а білий уособлюється з довірою, легкістю і гармонією. З огляду на яскраву гаму товарів категорії Household, була розроблена нова серія в єдиній чорно-білій гамі як самого продукту, так і упаковки. Це дозволило виділити продукцію на торговій полиці, інтегрувати в сучасний інтер'єр, а також додатково залучити чоловічу і молодіжну аудиторію.

Продукція нової серії «Black & White» органічно впишеться в будь-який інтер'єр, а найголовніше - допоможе прибрати в будинку швидко і ефективно. У торгових точках вже можна купити такі товари нової серії: кухонні губки і пакети для сміття з затяжками в асортименті, віскозні серветки з принтом. Надалі заплановано розширення серії новими продуктами.