Істрія розвитку компанії

20 серп. 2018

Дистрибуція - один з найважливіших чинників успіху в бізнесі FMCG. Завдяки дистриб'юторам продукти стають доступними для кожного роздрібного магазину, який обслуговує кінцевого споживача, задовольняючи його потреби.

Компанія «Бетта» - успішний гравець на ринку дистрибуції України, національний дистриб'ютор товарів FMCG (non-food) в Україні. FMCG (fast moving consumer goods) - товари, які продаються швидко.

Сегмент FMCG - це напрямок продажів товарів, що швидко обертаються, в роздрібні магазини. Однією з основних ніш сегмента є товари групи Household (Господарські товари тривалого використання).

«Бетта» - надійний і стабільний партнер, в портфелі якого широкий асортимент господарської групи товарів світових брендів («Reckitt-Benckiser», «SCA Hygiene Products», «Vileda»), що дозволяє задовольнити запити найвибагливішого клієнта.

Продукція «Reckitt Benckiser», наприклад, представлена ​​такими всесвітньо відомими брендами, як: Scholl, Vanish, Veet, Airwick, Calgon, Durex, Contex, Finish, Cillit Bang, Tiret і тести Evitest. Так само в продуктовому портфелі дистриб'ютора «Бетта» присутня власна торгова марка з супутніми товарами для ведення домашнього господарства - «Добра Господарочка».

Для сучасної людини покупка і використання таких груп товарів, як засоби для підтримки і поліпшення здоров'я, предмети особистої гігієни, товари для будинку, засоби індивідуального захисту, стали невід'ємною частиною комфортного життя. Так, наприклад, продукція мультинаціональної компанії «Reckitt Benckiser» щорічно продає близько 16 мільйонів найменувань під своїм логотипом і полегшує щоденний побут людей в більш ніж в 180 країнах на всій землі.

Наша миссия - обеспечить украинцев высококачественными, доступными продуктами, улучшающими и упрощающими их жизнь и быт во всех точках Украины.

Компанія «Бетта» веде свою активну торгову діяльність більше 15 років і стабільно працює на ринку як дистриб'ютор господарської групи товарів. В 2005 рік у продуктовому портфелі компанії «Бетта» з'явилася ТМ «Добра Господарочка» («Добра Господарочка» - товари для дому, господарства і приготування їжі, що завоювали серця українок своєю якістю і гнучкою ціновою політикою) - торгова марка власного виробництва компанії. З 2011 року ТОВ «Бетта» є офіційним дистриб'ютором ТМ «Vileda» в Україні («Vileda» - якісні товари для прибирання).

Сьогодні компанія «Бетта» обслуговує клієнтів по всій території України і може охопити будь-яку торгову точку на території України, будучи стійким лідером на ринку.

«Укладаючи контракт з новим брендом, ми займаємося не тільки логістикою, ми беремо бренд на повне обслуговування. Сюди входить логістика, маркетингова підтримка, інформаційна підтримка, активна присутність і просування в інтернет-просторі та друкованих виданнях, а також промо-підтримка. Ми готові взяти цікавий, але маловідомий бренд у свій портфель, і завдяки сукупності всіх інструментів, якими володіє компанія «Бетта» на сьогоднішній день, розкрутити його, зробити бажаним, впізнаваним, щоб у кінцевому результаті він міг зайняти свою нішу на ринку FMCG»- говорить керівник компанії «Бетта» Осанна Галоян.

«Останнім часом простежується чітка тенденція: на наш ринок дивляться зарубіжні компанії. Наприклад, в цю суботу, 18 серпня, відбулося грандіозне відкриття найбільшого світового ритейлера «H & M» в Україні. Також планується поява «IKEA» до кінця 2018 року - компанії-гіганта на світовому ринку з продажу меблів і товарів для дому. Україні довіряють, з нами хочуть співпрацювати, а це несе в собі великі перспективи, можливості і позитивну динаміку. Компанія «Бетта» завжди готова до нових пропозицій, цікавого співробітництва, розвитку, щоб забезпечити кожного споживача першокласними, якісними і доступними товарами»- коментує Осанна Галоян».

З повним асортиментом товарів портфеля «Бетта» можна ознайомитися, перейшовши за посиланням.