Нове обличчя «Доброї господарочки»

04 лист. 2019

Восени поточного року компанія «Бетта» провела ребрендинг власної торгової марки «Добра господарочка». В основі ребрендингу  була покладена концепція чистоти та ясності, а сам процес торкнувся не тільки упаковки, але й логотипу торгової марки.

Команда маркетологів компанії довгий час збирала  відгуки споживачів, проводила дослідження про візуальне сприйняття товарів, аналізувала тенденції на ринку HouseHold. Підсумковим рішенням став повномасштабний ребрендинг, який підняв продукцію торгової марки на новий рівень.

Перед фахівцями студії дизайну «3Z» була поставлена задача зробити упаковку більш сучасною, візуально простою та зрозумілою, а також виділити її на полиці серед конкурентів. Дизайнери взяли за основу концепцію мінімалізму і ясності, прибрали все зайве і сфокусувалися на головному. Такий дизайн зосередився на лаконічності повідомлення, дав відчуття чистоти і зрозумілості для споживача. Крім того, залишається назва торгової марки, впізнаваний, але видозмінений логотип, а також  основні кольори.  

Новий дизайн візуалізується за допомогою геометричних ліній – хвиль та кіл. Хвилі уособлюють собою потоки води, морські хвилі та постійний розвиток. Кола, в свою чергу, асоціюються з мильними бульбашками та краплями води. Комплексно дана геометрія покликана асоціюватися у споживачів з чистотою та порядком. Малюнок на упаковці  можна умовно назвати оптичною ілюзією. Вона змушує затримати на продукті увагу, а отже, з’являється більше часу для прийняття рішення про покупку.

«Світ не стоїть на місці, змінюються уподобання людей, а значить, і упаковка може бути неактуальною. Цілком очевидно, що це може призводити до втрати інтересу з боку покупців та зменшення продажів, – говорить директор компанії Осанна Галоян. -  У нашій компанії ми постійно слідкуємо за життєвим шляхом наших продуктів та своєчасно адаптуємо продукцію    з урахуванням останніх уподобань цільової аудиторії. Виводячи на ринок продукцію після ребрендингу, ми не просто хочемо здивувати своїх споживачів, ми робимо продукт більш  зрозумілим і читабельним. Завдяки чітким лініям та яскравій кольоровій гамі товари «Доброї господарочки»  виділяться на торгових полицях серед розмаїття товарів-конкурентів».

У новому дизайні продукцію торгової марки «Добра господарочка» можна знайти в торгових точках по всій території України вже з жовтня.

***

Компанія «Бетта» - національний дистрибьютор товарів категорії HouseHold. Має в своєму портфелі власну торгову марку «Добра господарочка».

«Добра господарочка» - торгова марка, що пропонує товари для ведення домашнього господарства. Асортиментна лінійка включає три направлення: товари для прибирання, товари для приготування їжі, банна серія. Існує на ринку - з 2005 року. При виробництві товарів компанія використовує тільки передові технології та якісну сировину.

ТМ «Добра господарочка» полегшує ведення домашнього господарства – робить його простим, швидким та зручним.