Оновлена «Бетта»

16 груд. 2019

Напередодні 2020 року один із лідерів української дистриб’юції, компанія «Бетта», представила громадськості масштабний ребрендинг. Компанія оновила свій логотип, зробивши його більш сучасним і геометрично строгим.

Логотип компанії придбав чіткі діагональні лінії, лаконічність, і в цілому, свою індивідуальність. Він втілює в собі останні тренди дизайну і сучасні підходи до використання геометричних фігур і ліній.

Кольорові рішення залишилися частково ті ж - іміджевий синій залишився базовим, але його відтінок тепер є справжнім символом стабільності і надійності, все те, що притаманне компанії «Бетта». Він відповідає філософії компанії, ставленню співробітників до своєї справи, прагненню рости і розвиватися, а головне - любити те, що ти робиш.

«Ми живемо в світі, який стрімко змінюється і змінює все навколо, в світі, який дає нам безмежні можливості для зростання. Наша компанія органічно росте і розвивається. І зараз можна з впевненістю сказати, що оновлена ​​«Бетта» абсолютно гармонійна як внутрішньо, так і зовні»- коментує директор компанії« Бетта »Осанна Галоян.

***

Компанія «Бетта» - національний дистриб'ютор товарів категорії HouseHold. Має в своєму портфелі власну торгову марку «Добра господарочка».