«Бетта» розширює горизонти, підкорюючи нові ринки.

15 квіт. 2019

Минулий тиждень видався динамічним та  плідним. Компанія «Бетта» поповнила свій продуктовий портфель новинкою – продуктами по догляду за зубами та яснами ТМ «Lacalut». Укладення нового договору супроводжувалося презентацією від компанії-партнера, святковим настроєм та готовністю підкорювати нові горизонти у новому сегменті.

Що є запорукою успіху дистриб’ютора? Розуміти потреби та побажання свого споживача, відчувати споживчий настрій своєї цільової аудиторії, тримати руку на пульсі, постійно рости та розвиватись,  знати та застосовувати на практиці інновації, вчасно освоювати і використовувати в роботі сучасні канали збуту, і головне, -  мати гарний ассортимент з якісними відомими брендами. Новий бренд у портфелі дистриб’ютора – це завжди позитивний досвід та велике поле для діяльності, адже із залученням нового бренду виникають нові задачі, з реалізацією яких компанія стає кращою, росте професійно та формує ті навички та якості, які в кінцевому результаті роблять її лідером на ринку.

Компанія «Бетта» стрімко та динамічно розвивається, поповнюючи свій портфель дійсно якісними та затребуваними продуктами сегменту FMCG з багаторічною історією. На минулому тижні відбулася презентація новинки – лінійки зубних паст «Lacalut» німецького виробника "Dr. Tayss Naturvaren”. Зубні пасти, направлені на вирішення різних проблем, пов’язаних з зубами та яснами, а також, покликані доглядати за ротовою порожниною, давно відомі українському споживачу та добре зарекомендували себе завдяки високій якості і лояльній ціновій політиці.

Компанія «Бетта», укладаючи договір з новим постачальником, бере на себе вирішення ряду задач: Компанія «Бетта», укладаючи договір з новим постачальником Lacalut

  • організація та проведення маркетингових та промо активностей;
  • забезпечення активної  присутності бренду в інтернет-просторі;
  • впізнаваність та затребуваність на українському ринку;
  • налагодження різних каналів збуту;
  • забезпечення своєчасних поставок товару в необхідномау обсязі;
  • дотримання цінової політики та регіональної політики продажів по кожному каналу збуту;
  • збільшення активної клієнтської бази;
  • контроль стандартів мерчендайзингу в роздрібній торгівлі.

«Для компанії «Бетта» 2019 рік почався динамічно, у нас  багато планів на майбутнє, цікавих проектів. Завдяки розумінню потреб споживачів ми постійно розширюємо свій вже існуючий великий портфель відомих брендів у секторі FMCG і не збираємось зупинятись на досягнутому»,- коментує керівник компанії «Бетта» Осана Галоян.

Зубні пасти, щітки та інші засоби для догляду за зубами та яснами «Lacalut» можна буде придбати у роздрібних магазинах, міні-маркетах та інтернет-магазинах.