У сучасному світі високих технологій, стрімкого розвитку електронної комерції і різноманітності товарів, очікування клієнтів вищі, ніж будь-коли, і найбільш успішні дистриб'ютори продовжують залучати своїх клієнтів через різні каналів, призначені для їх залучення і утримання.
Незважаючи на весь бізнес-акцент на співтовариство, взаємодію і відносини, важливість надання правильного асортименту продуктів залишається на одному з головних місць, і цей фактор не можна ігнорувати.
Регулярне розширення асортименту якісними товарами призводить до появи нових клієнтів і збільшення продажів.
Компанія «Бетта», дистриб'ютор і виробник групи товарів Household, є лідером в секторі товарів FMCG (товари, які мають швидкий оборот). Стійкість і звання бізнес-лідера досягається завдяки грамотно вибудуваній стратегії. Ключовими факторами є комунікаційні канали, відстеження тенденцій на ринку, індивідуальний підхід до кожного бренду, вивчення портрета свого споживача, впровадження сучасних технологій, логістика та інші способи бути завжди на крок попереду.
Також, одним з важливих факторів, що впливають на успішний ріст і розвиток компанії, є постійне поповнення товарного ряду актуальними, якісними новинками, як відомих світових брендів, так і продукцією власного виробництва - ТМ «Добра Господарочка». Так, наприклад, раніше бренд «Добра Господарочка», що з'явився на ринку України в 2007 році, і завоював свою цільову аудиторію за короткий відрізок часу, пропонував споживачеві якісні товари групи Household, з кінця 2018 року розширює межі і запускає лінійку товарів для гігієни і здоров'я (огляд на новинку дивіться в наступних серіях статей).
У 2019 компанія «Бетта» планує нарощувати обороти, динамічно розвиватися, розширювати продуктовий портфель і виходити на нові рівні.