• Історія компанії

Історія компанії

Компанія «Бетта» почала свою активну діяльність в 2001 році і стабільно працює на ринку як дистриб'ютор господарської групи товарів. Завдяки високоорганізованій структурі активного продажу, професійного управління і ретельно відпрацьованої стратегії, компанія досягла динамічного розвитку з перших років існування, успішно розширюється і вдосконалюється і до сьогодні.

На сьогоднішній день «Бетта» є надійним і стабільним партнером, в портфелі якого широкий асортимент господарської групи товарів світових брендів («Reckitt-Benckiser», «Essity», «Vileda»), що дозволяє задовольнити запити найвибагливішого клієнта.

У 2005 році на ринку України з'явилася ТМ «Добра Господарочка» - торгова марка власного виробництва компанії «Бетта». З 2011 року ТОВ «Бетта» є офіційним дистриб'ютором ТМ «Vileda» в Україні. Сьогодні компанія «Бетта» обслуговує клієнтів по всій території України і є стійким лідером на ринку. Серед наших клієнтів такі національні та регіональні мережі, як «Епіцентр», «Ашан», «Космо», «Мега Маркет», «Нова лінія», «Billa», «Фуршет», «Новус», «Велика Кишеня», «Таврія»,«Watsons» та інші.

«Бетта» сьогодні

Надійний і стабільний партнер, в портфелі якого широкий асортимент господарської групи товарів світових брендів (Reckitt-Benckiser, Essity), що дозволяє задовольнити запити найвибагливішого клієнта.

2005 рік - створення ТМ «Добра Господарочка» - торговельної марки власного виробництва компанії «Бетта».

2001 рік - офіційний дистриб'ютор ТМ «Vileda» в Україні.

Лідер на ринку господарської групи товарів, який обслуговує клієнтів по всій території України.

Миссия компании

Місія компанії


забезпечити кожного споживача
першокласними, якісними і
доступними товарами.

Цілі компанії Цілі компанії


Партнерство
Розвиток та зміцнення партнерських взаємовідносин
Продукція
Виробництво та дистрибуція конкурентноспроможної продукції, отримання прибутку для подальшого розвитку бізнесу
Споживач
Своєчасне і повне задоволення потреб ринку в якісному і актуальному продукті
Колектив
Формуівання високопрофесійного колективу, постійне поліпшення умов та мотивації праці

Система цінностей

Не зупинятися на досягнутому, постійно вдосконалюватися.

Стабільне зростання і розвиток компанії.

Бездоганний сервіс.

Прагнення до відкритого діалогу.

Надійна репутація у постачальників і споживачів, в ділових і громадських колах.

Згуртована робота команди професіоналів, націлена на задоволення потреб ринку.